He is totally gonna be terrible in s3 --- I love this but really am not a fan of how much the fandom loves him. Like why can't we all just accept that he is trash and bash him together??

He is totally gonna be terrible in --- I love this but really am not a fan of how much the fandom loves him. Like why can't we all just accept that he is trash and bash him together?<<<I LOVE LOTOR SM

Keith / Lance

I'm a slut for both old and new Klance and the paladins must find them sooo stupid like " why young people gotta complicate everything ?

Is it just me but they're all still really quiznaking hot like can yall chill (haha puns)

Original outfits Is it just me but they're all still really quiznaking hot like can yall chill (haha puns)

80's Lance has lovely eyelashes

VLD fanart - Lance meets Lance Blast from the Past Lance has lovely eyelashes"

IF THEIR DADS HUNG OUT WAY BACK IN THE DAY MAYBE THEY WERE FORCED TO HANG TOO LMAO

Lol seeing clips from the voltron like lotar was so obsessed with capturing allura it's ridiculous

80s voltron | Tumblr I think this might what keith armor might look like if he takes Shiro's spot... :'(

Voltron ✰ Legendary Defender Keith The Black is so cool. Except for the fact that his helmet is a vibrant red.

Keith and Pidge in 80's Golion Outfit by SteveAhn.deviantart.com on @DeviantArt

Creator of Blossom Detective Holmes : Selfie with a Strange Intruder Director of Voltron Legendary Defender

This is exactly what I was thinking when I watched the first episode on the inside, I am Lance

This is exactly what I was thinking when I watched the first episode on the inside, I am Lance XD

Voltron: Legendary Defender (ANIME)

Voltron: Legendary Defender (ANIME) // This is kinda an older style look to anime, but it still looks amazing. Like it's a shoutout to the anime.

Voltron--the original

Voltron Force (I remember going store to store, trying to track down each one of the different colored Lions, so my sons could build the Voltron robot.

The only Lion swapping I will accept

The only Lion swapping I will accept, though it would perfectly match voltron to have keith pilot black, lance pilot red, and allura pilot blue

Pinterest
Search