aussie at heart

G'day mate, you flaming drongo, struth, all Aussie all great. What a happy, friendly, funny, cheeky, crazy, wacky, weird, fabulous and fantastic country we are. From e most dangerous wild life to the inventions in our back yards. We are Australian. Aussie Aussie Aussie, oi oi oi!!!
58 Pins15 Followers
Just... the last three speak volumes to me XDDSS

As an Aussie I have actually said this exact sentence before

But my American money is perfectly fine after it's been in the wash ??

But my American money is perfectly fine after it's been in the wash ? <<< isn't it the dryer that messes it up?

Image result for Lol straya

*clears throat* "one three double OH, six triple fiiiive, oh six *sits back down and nods respectfully to teacher leading assembly*

For those who don't know, this is a magical plant called Aloe Vera which has magical healing properties and cures most mild to severe sun burn

For those who don't know, this is a magical plant called Aloe Vera which has magical healing properties and cures most mild to severe sun burn<<< my saviour every summer

Ya gotta let ya feet toughen up right from young. Get ya foot softened up with a cast or something and ya gotta start all over again... Also walking over ashphalt when the tars all melted...

Ya gotta let ya feet toughen up right from young. Get ya foot softened up with a cast or something and ya gotta start all over again. Also walking over ashphalt when the tars all melted.

The Love Thy Neighbour. | 47 Signs You'll Only See In Australia

A collection of uniquely AUSTRALIAN signs! Featuring beer, boners and budgies.< I can see Arthur doing this

Trakky-dacks

The further intricacies of Australian dialect. I have been trying to prove to people that the Emu War was a real thing for a long time!

Sometimes the unexpected happens.

Life Doesn't Always Go The Way It Should

15 Things that will make you say NOPE. OMG these are awful - mostly because half of them have to do with spiders D: <----- All aboard the nope train.

It's not catastrophic anymore, it's 'code red'. Which is boring

Stralia

Australia are you okay<<no we not ok really. Clean funny Australia weather<< in Melbourne a few days ago it was catastrophic and I was terrified

Meanwhile in australia

Meanwhile in australia

"I bet you are going to try and sell me a ticket to the Policeman's Ball." He said, "NSW Police don't have balls." YAY I want to do this!

Pinterest
Search