Aussie tings

Collection by Leilahargreaves

17 
Pins
25 Delightfully Aussie Memes For Your Down Under Dreams - Funny memes that "GET IT" and want you to too. Get the latest funniest memes and keep up what is going on in the meme-o-sphere. 9gag Funny, Stupid Funny Memes, Haha Funny, Funny Posts, Ironic Memes, Top Funny, Funny Gifs, Funny Stuff, Australian Memes

25 Delightfully Aussie Memes For Your Down Under Dreams

25 Delightfully Aussie Memes For Your Down Under Dreams - Funny memes that "GET IT" and want you to too. Get the latest funniest memes and keep up what is going on in the meme-o-sphere.

Meanwhile in Australia 23 photos Morably Australian Memes, Aussie Memes, Australian Sayings, Australian Road Signs, Australian Animals, Haha Funny, Funny Memes, Funny Stuff, Hilarious

Australian Road Safety

Funny pictures about Australian Road Safety. Oh, and cool pics about Australian Road Safety. Also, Australian Road Safety photos.

40 Quality Memes About Australia That Will Have You Head Over Heels For The Weekend - 40 Quality Memes About Australia That Will Have You Head Over Heels For The Weekend – Gallery - Funny Tumblr Posts, My Tumblr, Aussie Tumblr, Funny Quotes Tumblr, Funny Tumblr Stories, Funny Sayings, History Memes, History Photos, History Facts

ɹǝpun uʍop ɯoɹɟ dɯnp ɐ

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more.

If Australians have trouble reading this, try rotating your screen 180 degrees. Australian Tumblr, Australian Memes, Aussie Memes, Funny Fails, Funny Jokes, Funniest Memes, 9gag Funny, Funny Minion, Funny Tweets

Australians Relate Deeply To This Super Culturally Accurate Tumblr Thread

Australians Relate Deeply To This Super Culturally Accurate Tumblr Thread - The internet has generated a huge amount of laughs from cats and FAILS. And we all out of cats.

Ideas for funny quotes dirty hilarious lol Most Hilarious Memes, Funny Car Memes, Stupid Memes, Funny Videos, Humor Videos, Car Jokes, 9gag Funny, Funny Cars, Australian Memes

Account Suspended

Only in Australia - Source - Funny Memes from the SurfFunny followers. You can share pictures directly on your social media account by clicking on them.

Yep, I'm pretty sure Australia is the birthplace of Satan oh man & really like the i Yep. Australia, the birthplace of frakin Satan! Australian Memes, Aussie Memes, Funny Shit, Funny Memes, Hilarious, Hilarous Memes, Meanwhile In Australia, Deadly Animals, Australia Funny

Pretty sure Australia is the birthplace of Satan

8,135 points • 440 comments - Pretty sure Australia is the birthplace of Satan - 9GAG has the best funny pics, gifs, videos, gaming, anime, manga, movie, tv, cosplay, sport, food, memes, cute, fail, wtf photos on the internet!

25 Delightfully Aussie Memes For Your Down Under Dreams - Funny memes that "GET IT" and want you to too. Get the latest funniest memes and keep up what is going on in the meme-o-sphere. Australian Memes, Aussie Memes, Australia Funny, Australia Day, Aussie Australia, 1970s Childhood, Childhood Memories, Meanwhile In Australia, Funny Relatable Memes

If You Grew Up In Australia In The '90s, These Photos Are Your Whole Childhood

"Never eat soggy Weetbix" – Ancient Australian proverb.