Explore Yum Yum, Bud, and more!

Explore related topics

Yum Yum, Bud, Skinny, Funny Things, Funny Stuff, Infj, Pisces, Ha Ha, Ha Ha

DIY And Household Tips: I Think I Can Beat That Record!!!

DIY And Household Tips: I Think I Can Beat That Record!!!

Yep the shot glass is mostly empty...

Take life with a grain of salt, slice of lemon & a shot of tequila . Shot of vodka for me

Happy binge-watching! | Did You Know That There Are Secret Codes On Netflix?

Happy binge-watching!

Compilation of really funny memes of the day. If you're having a bad day, check these 40 really meme funny pictures that make you cry with laughter.


my daughter sent me this.The perfect answer to: "If all your friends jumped off a cliff, would you?" (I hated it when my mom asked me that!

I dare you!! I'm going to tell my kids this since they are always asking me. Lol

So gonna start saying this. Start this 6 Week Emergency Makeover Program and look and feel the best you ever have!

You gotta start somewhere

How to Manifest Money Faster using The Law of Attraction - positivequotes

This is how I live my whole life.

The Only Trick You Need To Learn In Life

The trick is to not let people know how weird you are until it's too late ! Its Too Late Baby. You Are Stuck !

Corny but cute-:)

39 New Funny Quotes You're Going To Love - Lol! I thought juicing was bad. No 'roids and all.

OMG yes. #funny  http://pishposhbaby.com

OMG yes. #funny http://pishposhbaby.com