Australia

Collection by Sophie gale

10 
Pins
sophie gale
American Bald Eagle VS Australian Wedge Tail Eagle See more Funny pictures Be sure to share this post with your friends on social media before you Dc Memes, Memes Humor, Funny Jokes, Hilarious, Australian Memes, Aussie Memes, Australian Tumblr, Animal Memes, Funny Animals

Damn Australia. That hurts - post

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more.

Christmas in Australia in a nutshell. At least it looks a lot like christmas in my apartment haha Australian Memes, Aussie Memes, Australian Tumblr, Aussie Christmas, Australian Christmas, White Christmas, Christmas Jokes, Christmas Music, My Tumblr

Aussie humor – Australia at its very best - PMSLweb

Aussie humor – Today, January 26th, is the day the nation from Down Under (travelers and expats included) celebrate their national holiday aka Australia day

New funny christmas songs for kids jingle bells ideas Australian Memes, Aussie Memes, Aussie Christmas, Christmas Carol, Australian Christmas Cards, Christmas Ideas, Xmas, Christmas Crafts, Funny Christmas Songs

How To Convincingly Show Your Children Santa Has Visited – Get Ready for Christmas

The moment when children realize that Santa isn't real is often a difficult one. Most of us remember with no small amount of embarrassment - but also a sense that that moment was when we lost our innocence. Part of the magic of Christ

ImgLuLz Serve you Funny Pictures, Memes, GIF, Autocorrect Fails and more to make you LoL. Funny Shit, Funny Posts, The Funny, Hilarious, Funny Stuff, Memes Humor, Funny Memes, Jokes, Funny Blogs

Meanwhile, Somewhere in Australia...

Id probably do this too lol and I dont think this is in Australia because the money there looks like American money

 Australia Posties - the mail is delivered so differently.and NEVER on weekends in Australia! Australian Memes, Aussie Memes, Stupid Memes, Funny Memes, Hilarious, Jokes, Meanwhile In Australia, Australia Funny, Funny Posts

tru tho The postie comes on a motorcycle 99% of the time. My mum's bf is a postie and that is literally exactly how he looks on the job not to mention the caked on sunscreen they are forced to wear and the volcanic heat that swells in the helmet

Aussie humor – Today, January is the day the nation from Down Under (travelers and expats included) celebrate their national holiday aka Australia day Australia Funny, Australia Day, Australia Living, Australia Travel, Aussie Australia, Visit Australia, Australian Memes, Aussie Memes, Australian English

Aussie humor – Australia at its very best - PMSLweb

Aussie humor – Today, January 26th, is the day the nation from Down Under (travelers and expats included) celebrate their national holiday aka Australia day